• naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami regulaminu wynagradzania obowiązujacego u Klienta
  • obsługa umów o pracę i umów cywilno-prawnych
  • informacje dla zatrudnionych pracowników (np. RMUA)
  • deklaracje i raporty ZUS, PFRON
  • deklaracje o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-4R i inne)
  • rejestracja pracowników w ZUS
  • informacji dla pracowników o dochodach (PIT-11) lub rocznych rozliczeniach podatku
  • akta osobowe pracowników (możliwość przeprowadzenie audytu w momencie ich przyjęcia)
  • informowanie Klienta o konieczności odnowienia badań lekarskich, szkoleń bhp, innych wymaganych przepisami prawa pracy
  • ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych i ewidencja ich wykorzystania
  • zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
  • sprawozdania statystyczne GUS w obszarze Kadry & Płace

 

Menu